آبی مثل آسمان
آبی مثل آسمان


فاصله خط عابر پیاده ندارد ، دست مرا بگیر و از آن رد کن ، قرار دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم

  *************

می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم ، دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود ! کمی نزدیک تر بیا ، می خواهم با تو بودن را حس کنم

  **************


وقتی چشمانم را روی هم میگذارم ، خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله . . . !

*************

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری / ولی انگاه همین جا و همین دور و بری ماه می تابد و انگار تویی می خندی / باد می آید و انگار تویی می گذری

**************

هیچ پلی مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند ! می دانم هر چه من بیشتر جلو می آیم ، رانش چشم های تو فاصله را بیشتر می کند

  **************

از خدا خواهم نبخشاید تو را / این چه رسم دوستی باید تو را تو که می دانی در قلب منی / این همه دوری و بی مهری چرا

***************

درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ دل من همینجا یخ میزند ! چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .

**************

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

***************

خدایا دستت را از روی Space بردار ! بس نیست این همه فاصله ؟

***************

فاصله ای است میان ما نه تو مى آیى نه من مى توانم بى روم این جاده براى نرسیدن بود

 ***************

با اشکی که از دوریت بر چهره دارم / تو را تا صبح محشر دوست دارم

***************

پیوند عشق حقیقی ، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری

  ***************

نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم میکند و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . . چقدر رسیدنت را دوست دارم . . . آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی تنها برای ” تو ” هنوز گرم است . . .

***************

نزدیک ترین آدم به تو اون کسی است که از دورترین فاصله همیشه به فکرته . . .

***************

وقتی حس میکنم جایی در این کرِه ی خاکی تو نفس می کشی و من از همان نفس هایت ، نفس میکشم . . . تو باش ! هوایت ! بویت ! برای زِنده ماندنم کافی است . . .

***************

میدونم که دلت مثل آیینه صافه / این فاصله هاست که بی انصافه . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, توسط zahra
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.



آمارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت

قالب وبلاگ ابزار نظر سنجی


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ